maddebabe

23e mars 2012

Kategori: Bilder

Jag slänger in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten, för att berätta om min dag. Detta har varit en av de bättre dagarna på länge faktiskt. Igårkväll sov jag hemma hos signe, helt spontant sådär. Dagen idag började vid sex, och det har varit full fart hela dagen. Precis så som jag vill ha det. Efter skolan hade jag håltimma i ett par timmar, så då mötte jag upp ida som jag har inte träffat på svinlänge, var jätteroligt. Vi satt i solskenet, drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. Och helt spontant fick hon följa med på bion som vi såg med klassen; hunger games. Grym film, ännu bättre bok. Sen så vinkade jag adjö till ida, och begav mig till signe och alexia istället där det vankades filmmys. Dagen har alltså varit kanon, och har involverat solsken, mycket skratt och gamla goa minnen. Nu ligger jag äntligen i min säng och ska bara ta det lugnt innan jag somnar här.
pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: