maddebabe

22a mars 2012

Kategori: Bilder

Hallå! Vad har hänt sen sist vi hördes av..? Just det ja, en fågel sket på mig bland annat, haha! Igårkväll åkte jag till thomas, och hade det trevligt hemma hos familjen blom. De kollade på hockey (svintråkigt) och så åt vi chokladfoundue, gott gott. Det blev en väldigt mysig kväll. Jag började ganska sent idag, så jag och sofia tog bussen samtidigt. Det blev en väldigt bra busstur helt plötsligt, hehe. Är ju alltid trevligt med sällskap som sagt. Skoldagen har varit väldigt kort. Jag har bara haft kör och ensemble, och jag ska tillbaka till mölnlycke om ett par timmar. Vi har ett körprojekt då vi ska köra till agustifamiljen och ana maria espinoza. Låtarna är grymt sköna, så konserten om ett par veckor blir nog väldigt bra! Nu ska jag fortsätta äta kakor och kolla på bb. pusssss

åh vad jag längtar till sommaren nu, och all dess bravader

Kommentarer


Kommentera inlägget här: