maddebabe

18e mars 2012

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Har alla haft en bra helg? Min har varit helt okej faktiskt. I fredags hände det ingenting speciellt över huvud taget, jag var i min kusins lägenhet och underhöll mig med filmer och datorn bara.. Highlife, verkligen! I lördags spelade jag match, gick snoppdåligt. Fyfasen, jag var riktigt arg efter matchen. På kvällen var jag med thomas och gustav och hade filmkväll, det var väldigt mysigt faktiskt. Och idag har vi haft kalas för mamma som har fyllt år, och om en stund ska jag börja plugga... Vilken händelselös helg, inte den bästa på länge direkt. Jag har ju även vart lite sjuk så jag har inte kunnat göra så mycket annat ändå. Nu ska jag kolla lite mer tv innan jag sätter igång med pluggandet, pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: