maddebabe

16e mars 2012 - mommy's birthday

Kategori: Allmänt

Idag fyller min mamis 43 år, grattis älskade mamma!

Igår kom thomas hit, vi gjorde väl inte så mycket egentligen förutom att kolla på det senaste avsnittet av one tree hill. Idag när jag vaknade mådde jag allt annat än bra. Har fått för lite sömn, har legat och vänt på mig hela natten, kallsvettats, hostat osv... Först tänkte jag stanna hemma, men viljan att lära mig var större...! Eh, nej inte alls. Jag åkte endast dit för att inte få frånvaro och hade en liten viktigare lektion som jag behövde gå på, och den gick bra. Nu har jag sovit ganska länge, och känner mig iallafall lite bättre. Men dock känner jag mig väldigt uttråkad och har absolut ingen aning vad jag ska göra ikväll, eftersom alla jag känner har typ bättre saker för sig att göra, haha. Jag får väl underhålla mig själv med filmer osv.
pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: