maddebabe

14e mars 2012

Kategori: Bilder

Goddag! Och en riktig god sådan. Idag mår jag faktiskt väldigt bra. Vädret har varit kanon, och då går det nästan inte att vara på dåligt humör. Trots lång dag, värsta dagen på veckan och prov så har allt gått bra. Efter skolan mötte jag pappa i partille för att kolla på present till mamma som fyller år på fredag, och sen körde jag hem från allum. Jag körde på motorvägen, för första gången! Det var jättenervöst innan, men det gick väldigt bra faktiskt. Ingen frontalkrock eller något liknande, så helt klart godkänt hehe.. Men sen när jag körde av motorvägen hamnade jag bakom en seg traktor och det var ju mindre kul! Jag är äntligen hemma iallafall, och ska bara ta det lugnt hela dagen och imorgon med eftersom jag är leeediiiiig! Jag får helt enkelt tacka alla blivande ettor som ska göra intagningsprov på hulebäck imorgon, det är tack vare er som jag får chansen att vara ledig och det behöver jag verkligen, så tacktacktack!

lyckaglädjekärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: