maddebabe

13e mars 2012

Kategori: Bilder

Åh, vore det inte underbart om man kunde planerat sitt liv ut i minsta detalj? Vilka människor som ska få vara med i ens liv och hur de ska bete sig? Då behöver man inte bli besviken av folk och deras personligheter på samma sätt.

Ja, ni kanske förstår att jag inte har en såndär jättebra dag. Jag mår inte bra av massa olika anledningar, men främst skolan. Usch, jag vill bara spy på den. FAN. Nu har jag sovit i två timmar, och inte fått något plugg alls gjort inför provet imorgon. Men ärligt talat så orkar jag inte ens bry mig, det får väl gå åt helvete då. Jag är trött hela tiden och har alltid huvudvärk, har säkert narkolepsi alltså. Eller så är det att skolan gör mig deprimerad och jag känner mig alldeles utbränd? Antagligen det sista där ja... Jag ska iväg på träning ikväll och jag får försöka få ur mig lite agressioner där istället. Förlåt för mitt deprimerande och negativa inlägg, men jag mår inte alls bra faktiskt. Verkligen allt känns jobbigt och allt känns ansträngande för tillfället. Plus att jag har ett jobbigt val som jag måste stå inför, och jag vill inte bestämma mig för något om det inte känns 100% rätt, så ni kanske kan förstå min ångest. Åh, jävla kiss- och bajsliv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: