maddebabe

6e juni 2012

Kategori: Bilder

Hallå där. Det känns redan som jag har tagit sommarlov, antagligen bara för att jag knappt har varit i skolan denna veckan. I måndags var det bara betygsnack, och i tisdags tömde vi ut skåpen bara. Idag var det ju nationaldagen så då var det självklart ingen skola, och imorgon tar hulebäcks treor studenten så då är det heller ingen skola! Riktigt underbart faktiskt. Men på fredag är det slut på riktigt, då har jag gått ut ettan och har redan gått på gymnasiet ett helt år! Det är helt sjukt hur fort tiden går egentligen. Jag hoppas tvåan och trean också går fort, så är det snart min tur att gå på bal och ta studenten osv. Längtar som in i bomben!

Igårkväll var det studentfest här i rävlanda, och det var olliver som firades! Innan festen drog igång så var emma, frida och joel hos mig och vi förkrökade och gjorde oss iordning. Festen var bra, men hade faktiskt förväntat mig mer. Men det var trevligt folk (samma gamla goa), och det bjöds på dans och musik. Det var bra helt enkelt. Senare under natten tog jag bussen till thomas som hämtade mig i landvetter!
Dagen idag däremot, har varit väldigt seg. Den har inte bestått av speciellt mycket utan bara av att ligga i sängen, kolla på film och serier, ätit pizza, sovit, gosat med kattungar och lagat mat typ.. Sådana dagar är riktigt goa ibland också faktiskt! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på några avsnitt av true blood innan jag somnar för kvällen! pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: