maddebabe

4e juni 2012

Kategori: Musik

Hallå där. Kom precis hem ifrån skolan, och det har varit en ganska lugn dag då vi bara har fått reda på betygen typ. På matten gick det inte alls som jag hade tänkt mig, men ändå helt okej. Nu ska jag sikta in mig på nästa år, och tagga till och jobba stenhårt! Jag måste peppa mig själv nu!

Matchen igår gick skit, och jag gick därifrån med en utvisning. Riktigt pinsamt faktiskt, men jag kan faktiskt säga att domaren var nog den sämsta någonsin och han var riktigt orättvis. Men nu tar vi nya tag och blickar framåt. Det första jag ska göra nu är att ta en powernap, och sen ska jag skriva lite på en uppgift. Sen är jag klar för ettan, och ska bara till skolan imorgon då vi ska lämna böcker osv. Men som sagt, nu ska jag sova framför one tree hill och tänka på bättre saker, pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: