maddebabe

13e juni 2012

Kategori: Bilder

Sämst uppdatering, men jag har haft fullt upp helt enkelt. I fredags var det ju studentfirande för frida, i lördags hade emma födelsedagsmiddag, i söndags hade jag myskväll med ida, thomas och sofia. I måndagskväll var jag hos signe i stan och firade hennes födelsedag, igår jobbade och tränade jag, och på kvällen sov jag med signe i stan. Nu är jag hemma i rävlanda igen och äter lite godis framför true blood. Där har ni mitt sommarlov hittills! Det har varit hektiskt, men riktigt roligt och trevligt. Nu ser jag fram emot midsommarafton då jag ska ha tjejmiddag och lite partaj var det tänkt, längtar! Och om mindre än två veckor drar jag, thomas, ida, gustav och sofia iväg till peace & love, det ska bli sjukt roligt! Åååh, detta kommer nog bli den bästa sommaren på länge, hehe. Nu ska jag ta det lugnt innan thomas och ida kommer hit, och senare ikväll ska vi till bollebygd då kapten röd och björn rosenström har konsert! Bra dag. pussss




pizzabakning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: