maddebabe

2a juli 2012

Kategori: Bilder

Godkväll! Fy, nu är jag riktigt trött faktiskt. Jag har verkligen inte haft en enda lugn stund sen jag slutade skolan för lite mindre än en månad sen.. Det har varit studenter, födelsedagar, matcher, träningar, jobb, festivaler och så jobb nu igen. Dock så är det inga klagomål, för jag älskar att hålla i gång! Förr i tiden älskade jag att inte ha några planer, bara chilla och inte göra någonting i princip. Nu blir jag uttråkad efter fem minuter typ. Men just idag hade det varit skönt att bara fått sova hela dagen. Men men, det är så det ska vara, pang på rödbetan bara! Jobbet idag gick förvånansvärt fort. Fyra timmar kändes som en, riktigt skönt faktiskt. Sen var mina sju timmar gjorda. Jag har jobbat med "gamla" jobbarkompisar, samt lärt känna några fler som verkar riktigt goa faktiskt! Det blev lite kaos på slutet, men det löste sig tror jag nog.. Haha, jag är för trött för att bry mig nu iallafall. Jag la mig precis i sängen efter lite kvällsmat, och jag är otroligt trött. Nu ska jag sova i 9 timmar innan jag ska upp igen! Jag har lite grejer jag ska ta itu med innan jag åker in till jobbet också.. Jaja, allt löser sig till det bästa!
pusssssss, godnatt
 

denna fina buketten fick jag av älsklingen på våran 11månadersdag! Älskar dig finaste <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: