maddebabe

27e juli 2012

Kategori: Allmänt

Hallojsan! Hur har ni haft det? Jag har haft det ganska turbulent faktiskt. Jag vill inte vara för personlig här på bloggen heller, man vet ju inte riktigt vad det är för nötter som läser hehe.. I måndagskväll tog jag som sagt en fika med en fin kille! Vi satt på condeco i två timmar och bara pratade, kändes otroligt skönt faktiskt. Sedan fortsatte vi på donken haha! På tisdagen träffade jag honom (mattias) i la stada, och käkade på Olearys innan vi åkte hem till mig och kollade film hela natten/morgonen typ. Dagen efter blev det en pizza på det, såklart. Annars har jag inte gjort så mycket i veckan, solat lite (intalade mig själv att jag skulle sola mer), varit med sofia lite, tagit itu med massa skit. 
 
Just nu sitter jag ensam hemma och bara tar det lugnt. Jag har känt mig ganska känslosam idag, och har därför känt mig ganska kreativ. Så jag har spenderat några timmar framför pianot och försökt skriva lite låtar. Det går faktiskt helt okej! Nu väntar jag in sofia här, som kommer om ett par timmar haha.. Imorgon blir det liseberg med ett par fina vänner med! pusssss
 
Jag hoppas att detta blir slutet, och att det bara blir bättre. Nu har jag satt ner foten och kan bara hoppas på det bästa. Hoppas.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: