maddebabe

28e januari 2012

Kategori: Bilder

Hej där! Fredagen igår var väldigt bra faktiskt. Älsklingen sov här från torsdag till fredag, och körde mig till skolan på morgonen. Hur gulligt?! Skolan rullade på, och när jag kom hem så kom signe efter ett tag. Sen åkte vi upp till henne och köpte med oss kebabrulle/falafelrulle och började tagga inför en utekväll! Vi åkte in till stan och förfestade med alexia och några kompisar till henne och siggan, sen gick vi till kellys och det var väldans trevligt. Jag och signe var hemma vid tre tiden och somnade nästan på en gång. Idag däremot har vi varit på en föreställning där även lovisa var med, treeevligt. Men sen åkte jag hem och de andra stannade kvar en stund. Jag har åkt på världens förkyldning, hatar det! Först var jag ju magsjuk tidigare i veckan, och inte nog med det så ska jag åka på en satans förkyldning också.. Om det finns en gud där ute så är han ju inte nådig mot mig. För tillfället känns det ändå helt okej, sitter nämligen i mitt varma vardagsrum med familjen och katterna och kollar på änglar och demoner. Det enda som fattas är min älskling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: