maddebabe

24e januari 2012

Kategori: Allmänt

Hallå där. Blev ingen skola för mig igår då jag spydde på vägen upp till bussen, usch. Åkte hem till rävlanda och sov i tre timmar eller något sånt, och slappade framför film hela dagen typ. Hade varit bättre om jag hade fått plugg gjort den tiden istället, men kände ju mig inte så frisk som sagt även om det kändes bättre på kvällen. Idag har jag också varit hemma från skolan, har mått bra oså, men tänker mer på smittorisken. Känns ju inte förjävla bra om hela klassen blir magsjuk på grund av mig liksom. Idag har jag sovit, suttit vid datorn och kollat på sex, ljuva sex, haha! Det är ju så kul och intressant. Jag har även fixat med spotify och listor och sånt där och nu kirrade jag en grym partylista! Nu däremot ska jag ta tummen ur och börja skriva på min historieuppsats. Har inlämning imorgon och har knappt börjat... Bra där! Hörs imon allesammans, pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: