maddebabe

15e januari 2012

Kategori: Bilder

Vad har ni missat sen sist vi hördes av då? Inte så värst mycket kan jag säga er. Det blev som jag hade förutspått igår, mys framför film med familjen! Jag och min älskling somnade ganska tidigt ändå, närmare tolvtiden faktiskt. Jag har sovit kasst inatt och vaknade från och till, drömt hur mycket som helst och vaknade av ljuset som strömmade in. Men somnade om och vaknade framåt förmiddagen igen. Thomas åkte hem efter att vi hade ätit frukost och kollat på film, och då åkte jag in till stan för att köpa en sen födelsedagspresent åt min syster, det blev filmen lejonkungen som hon hade önskat sig, och jag klandrar henne inte eftersom det är en av de bästa filmerna som gjorts och helt klart disneys bästa film! Närmare åt kvällen begav jag mig uppåt i rävlanda, alltså hem till min cousin för att spendera kvällen där. Vi fixade och trixade med hennes dvd som vägrade fungera till en början, men skickliga som vi är så fick vi ordning på skiten till slut! Vi kollade på filmen the butterfly effect som var bra, men en aning förvirrande för den som inte är insatt i filmen. Men som sagt, en bra film! Jag kom hem ganska nyligen och har skypat en stund med min älskling, men nu känner jag att ögonen börjar gå i kors här... Jag ska bara kolla lite mer på existenz innan jag säger tack och hej för dagen! Sov gott allesammans, pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: