maddebabe

jag som aldrig blir speciellt imponerad, nu ligger jag vaken vill bara ha mera

Kategori: Bilder

steget - vad ska jag göra

Ja, denna torsdagen var väldigt speciell faktiskt. Först kom jag till skolan för att ha våran korta lektion, men så var den tydligen inställd den med. Riktigt ovärt, när jag lika gärna kunde ha varit hemma och sova. Så jag var ledig hela dagen, och när jag kom hem kollade jag på big brother, haha. Det är ju så roligt och underhållande att se på alla dumma människor, hur ointelligenta vissa människor kan vara. Förutom det har jag sovit, kollat på det senaste avsnittet av one tree hill, och sist men inte minst; jag har tränat fotboll! Jag var ärligt talat inte jättetaggad inför att träna, men det kom mer och mer. Jag kände mig kluven, och sjukt nervös. Jag har alltså inte tränat på mer än tre månader, över huvud taget, så var nervös över att det skulle vara jättejobbigt och att jag skulle känna mig värdelöst jämfört med alla andra. Men till min förvåning så var det inte så jobbigt som jag hade tänkt mig, så det var väldigt skönt. Det enda negativa med träningen är att jag sträckte höftbenet typ.. En annan sjuk grej är att jag blev tillfrågad att vara med och spela en träningsmatch på lördag, shit pommes frites. Vi får se om jag är med dock, väldigt otränad + en sträckning. We'll see helt enkelt. Nu ska jag ta det lugnt i soffan innan jag säger tack och hej för dagen, pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: