maddebabe

7e februari 2012

Kategori: Bilder

Hade skrivit ett inlägg igår, och publicerade. Men sen cpade internet loss och mitt inlägg gick till spillo.. Orkade faktiskt inte skriva ett nytt efter det. Iallafall, idag är det tisdag och vi slutade tidigt. Hade halv studiedag så jag slutade vid tolvtiden och åkte hem till thomas och sov där ett tag, sen körde han ner mig till bussen. Nu är jag hemma och har precis ätit middag; mumsig sallad med fetaost. Nåt av det godast som finns tror jag, älskar bara fetaosten och alla goda grönsaker. Fattades bara svarta oliver så hade den grekiska salladen varit fulländad. Om en stund ska jag och systern kolla på one tree hill medans jag ska hugga in på chipspåsen jag köpte förut.. Jag varvar lite med nyttigt och onyttigt här känner jag, haha. Men, ibland får man ta hand om sig själv extra mycket när man inte mår så bra, och det inkluderar att tröstäta lite då och då tycker jag! Nu kom jag även på att jag har lite ben and jerry's som väntar på mig i frysen, gottttt.
pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: