maddebabe

5e februari 2012

Kategori: Allmänt

Godkväll alla. Igår hade jag tjejmiddag som sagt. Maten var lite sen men det gjorde inte så mycket, hade ju som tur var gott med tid på oss. Det var trevligt och gott framförallt. Senare framåt timmarna började vi göra oss iordning innan resten av gästerna kom. Kvällen var trevlig och lyckad, jag tror att de flesta hade rolig iallafall! Signe, gustav, thomas och alexia spenderade natten här och tjejerna hjälpte till att städa på morgonen, så snällt så snällt. Sen tjockade vi oss med pizza och film innan jag hade släktkalas här hemma.. På eftermiddagen har jag och älsklingen gjort pizza åt familjen och så har han hjälpt mig med det omöjliga matteprovet imorgon.. Jag förstår verkligen ingenting. Har ju varit väldigt sjuk den senaste veckan så jag har ju missat några lektioner och genomgångar, inte alls bra. Fattar ingenting ju. Det får väl gå åt helvete imorgon då. Jag ska iallafall prata med läraren om situationen, och i värsta fall får jag göra omprovet om det inte går vägen. Nu ska jag ta det lugnt faktiskt, innan jag går och lägger mig. pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: