maddebabe

28e februari 2012

Kategori: Allmänt

Hallå där. Igår kom ju thomas hit, och vi kollade på film och myste massor med familjen. Sen när vi skulle sova gick det inte så bra, var hur pigg som helst. Så jag har väl fått runt två, tre timmar sömn inatt.. Plus att det var hur varmt som helst och jag höll på att dö av värmeslag. Så jag stannade faktiskt hemma idag, sovit kasst plus sjuk.. Är ju inte det bästa tillfället eftersom jag har mycket att göra i skolan, har konsert nästa vecka så måste egentligen repa idag men det finns ingen möjlighet till det. Måste iväg på eftermiddagen till träningen för att visa intresse typ, men ska ju inte vara med såklart.

Jag och älsklingen åt frukost nyss; pannkakor! Gott gott. Nu kollar vi på film och jag ska snart plugga lite; piano och spanska, har nämligen spanskaprov imorgon...
pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: