maddebabe

27e februari 2012

Kategori: Bilder

Usch vilken kass dag. Vaknade med migrän som vägrade släppa efter massa vatten, tabletter och sådär. Jag kunde inte stanna hemma heller för hade en redovisning som var tvungen att göras, men efter den så åkte jag hem igen. Ingen bra start på veckan helt enkelt. Förutom migränen så har jag varit på dåligt humör hela dagen, hehe... Den senaste tiden har jag bara varit irriterad på vissa människor som är falska, egoistiska osv. Orkar verkligen inte med sånt beteende, man låtsas vara nära vänner men när det kommer till kritan så är man som främlingar. Jag är också otroligt glad att jag har lyckats se förbi sånt beteende och umgås istället med människor som får mig att må bra och som gör mig glad!

Nu har jag precis ätit middag; grekisk sallad. Och nu är min pojke påväg hit, som jag har längtat efter honom idag. Han är sjuk, och vi vet alla hur killar är när de blir sjuka. Ynkliga som in i helvete, så jag lär ju bli tvungen till att ta hand om honom.. Jaja, ändå värt det. Ha en fin kväll allesammans, kanske kommer ett inlägg senare annars hör ni av mig imorgon! pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: