maddebabe

19e februari 2012

Kategori: Musik

Sist vi hördes så skulle jag iväg på harry potter maraton, men eftersom maja klantade till det och tog inte med filmerna så fick vi se andra filmer, haha... Men det var trevligt! Igår var jag med signe och vi myste till det med godis, grönsaker och dipp, och film! Vi såg filmerna pirates of the caribbean; on stranger tides och breaking dawn; part 1. Mycket braa. Efter de två filmerna kollade vi på den sista delen av serien sherlock. Väldigt spännande faktiskt. Jag har haft ett bra lov, men en nästan en bättre helg. Nu är dagen jag har fruktat här, söndagen innan skolan börjar.. Orkar inte, har sån jävla ångest just nu så det är sjukt. Jag ska nog spendera en stor del av dagen i soffan framför tvn och film, och senare kommer min pojkvän hit! pussss

miike snow, silvia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: