maddebabe

17e februari 2012

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Efter att ha spenderat den största delen av lovet i göteborg, är jag nu hemma i älskade rävlanda. Tro det eller ej, men jag har faktiskt haft lite hemlängtan. Något jag aldrig trott i hela mitt liv att jag skulle ha, har inte haft det innan typ. Förutom när man var i femårs åldern då, haha. Planen för idag var egentligen att jag och emma skulle gå och kika på stan, men när jag vaknade när älsklingen skulle upp för att jobba så kände jag mig inte helt bra så det blev ingen shopping idag tyvärr. Så jag åkte hem ganska tidigt, var hemma vid halv nio och har sovit en massa nu. Nu mår jag bättre, men känner mig fortfarande väldigt trött. Kanske vilar en stund framför en bra film, och med min godispåse hehe.. Senare under dagen ska jag träffa några klasskompisar och ha harry potter maraton, så det blir väl mysigt! Har ni några roliga planer för ikväll och inför helgen? pussss


jag döör, finns det något sötare?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: