maddebabe

12e februari 2012

Kategori: Bilder

Hallå där! Kass uppdatering igen, I know. Men kan väl egentligen bara skylla på att jag har varit upptagen med annat och varit med fint folk istället för att hänga vid datorn. I fredags var jag ju med gustav och thomas och hängde i en lägenhet i länsmansgården.. Haha låter ju ganska luffigt faktiskt, men det var trevligt och mysigt! På lördagen slog jag och gustav följe eftersom båda skulle hemåt, så vi lunchade i stan innan vi åkte vidare. På kvällen hängde jag med min absolut finaste vän och spenderade även natten där. Vi korkade upp en flaska vin och högg in på onyttigheterna framför melodifestivalen och tvn helt enkelt. En enkel men oj så mysig kväll! Nu är jag hemma på åvägen igen och väntar på att min pizza ska svalna och bli klar att ätas. Jag kör på mozarellapizzan igen, den är ju så otroligt god! Är som i extas, så god är den. Efter middagen ska jag ta mitt pick och pack och bege mig hem till thomas igen som sitter och lanar med sina killkompisar.. Jaja, jag tar ju med mig min laptop så jag får sitta och nörda film under tiden. Tar förstås med mig cola, chips, godis, choklad och hela den skiten, ehehe.. Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: