maddebabe

she doesn't have any wings

Kategori:

Åh herreguttan vad sliten jag är. Är helt öm i kroppen och är riktigt trött. Men, är jävligt glad faktiskt! Igår hade jag den värsta dagen på länge, panikångestattacker hela tiden, hela dagen var en panikångestattack rättare sagt. Jag ville bara begrava mig under täcket och inte komma upp till ytan igen helt enkelt. Lite sömn så vänder humöret, och idag är jag hur glad och energisk som helst! Ja vad det är roligt att vara bipolär haha, jag vet aldrig vart jag har mig själv, ännu mindre mina vänner.. Ironiskt hur livet blir ibland.

Skola från 9-16 idag, sedan blev det en tripp till götalaborg med felicia, köpte de sista julklapparna! Är så nöjd att jag var ute i god tid, nu behöver jag inte bekymra mig över den skiten haha.. Nu är jag alltså påväg hem och ska svänga förbi ali och signe en stund innan jag måste hem och plugga piano!
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: