maddebabe

clothes

Kategori: Allmänt

Hej där. Är riktigt nöjd med denna dagen faktiskt, har inte varit så produktiv här hemma som jag hade velat dock (inget plugg gjort). Jag sov i närmre två timmar förut på eftermiddagen, då blev det julkalender-tittande. Fixade så jag kunde se dieselråttor och sjömansmössbästa julkalendern vi har haft här i Sverige tycker jag. Kaspar i nudådalen hamnar rätt långt upp på listan med. Efter tittandet på råttorna så tränade jag, var fan så jobbigt idag. Vet inte riktigt varför, skyller på att jag är otränad. Senare under kvällen gick jag till ali och träffade ett par vänner och såg filmen end of watchen av de bättre på länge. Fantastiskt bra film tycker jag! Nu ligger jag i sängen och ska kolla något några avsnitt innan jag knyter mig. Vi höres imorgon, då jag hoppas att jag har fått åtminstone mer än tre timmar sömn. Puss och godnatt! 
 
 
favoritklänningen kom idag med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: