maddebabe

27e december 2012

Kategori: Allmänt

Ojoj, ingen uppdatering på två dagar. Så mycket ni har missat alltså (oh the irony). Det blev ingen tripp till la stada för mig igår, kände mig krasslig och vilade hellre upp mig faktiskt. Var hos ali på kvällen och kollade film och spelade fifa, såg bland annat filmen hot rod. Idag däremot har jag träffat två tjejer från klassen och tagit en snabbrunda i stan och letat efter fina underkläder haha.. På eftermiddagen firade vi therese som fyller 20 idag, och jag hjälpte göra henne fin. Alla mina kläder, t.o.m skor, mitt smink, allting haha.. Men fin blev hon! Efter sminkandet och donadet var vi ett par vänner hos ali och hade filmkväll, myspys. Det blev filmerna doom, släkten är värst och pineabble express. Bra filmer faktiskt. Kom hem från ali för en halvtimma sen, alltså halv sju (!). Har varit där över tio timmar, haha! Nu ligger jag i sängen och ska sova som ett litet barn, är dödstrött. Som tur är har jag inga planer på dagen så kan sova hur länge jag känner för det, men på kvällen ska vi antagligen dra ihop ett gäng och ha det lite trevligt :)
pusss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: