maddebabe

21a december 2012 - doomsday

Kategori: Allmänt

Världens undergång alltså.. Inte riktigt kanske, men så som vi håller på är vi nog snart där.
Annars då? Jullov nu, underbart. Firade jullovet redan igårkväll, var på brewhouse med vännerna, hade roligt (kanske för roligt t.o.m, om man kan det). Var hemma i rävlanda närmre fyra, somnade på alis soffa, vaknade vid nio och gick hem och gjorde mig iordning för julavslutningen. Efter den fina avslutningen åkte jag in med några vänner till stan, och sen åkte jag till gothia ink och kollade när ali blev tattuerad. Riktigt nice, blev hur sugen som helst på att gadda mig med. Endast en månad kvar tills jag får göra det, sköönt. Är hemma nu, ska sova någon timma innan jag ska på doomsdaykrök..
puss!
 
lite bilder från de senaste dagarna
 
 
 
 
bobban!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: