maddebabe

18e december 2012

Kategori: Allmänt

Tre timmar sömn - monster.
 
Igår följde jag med mamma till partille ändå, hålla mig sysselsatt med lite roliga saker. Hjälpte lite faktiskt. På kvällen blev jag jätteglad, då mina skor äntligen har kommit! Bild kommer upp under dagen/senare i veckan. Innan jag somnade igår så var jag hos ali en stund, kunde ändå inte sova så någonting var jag tvungen att göra hehe.. Men ändå låg jag klarvaken i sisådär två timmar innan jag totaldäckade. Gick till skolan ändå, monster som sagt...! Hade labb på morgonen, svår som satan, men det gick bra. Jag kom med massa bra lösningar så jag kände mig lite smart till och med, haha! Efter labben fick jag reda på att vi hade prov i samhällskunskapen (fuck my life), men vet ni vad? Det gick också bra! Jävligt nöjd tjej alltså. Ensemblen på eftermiddagen var inställd, så jag slutade vid elva istället för ett. Jackpot. Nu är jag hemma och ska fortsätta kolla på julkalendern innan det blir någon timmas sömn innan jag ska plugga en stund. Och sen ikväll blir det träning. Positiva tankar som gäller idag! 
 
dagens lunch; mumsigt julbord!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: