maddebabe

imorgon är det fredag!

Kategori: Allmänt

Hej där. Slänger iväg ett litet inlägg såhär på kvällskvisten faktiskt, tyckte det var läge för det. Idag var det nog första dagen på länge som jag hade roligt i skolan. Inte för någon speciell anledning så, har bara varit på bra humör och varit med mina sköna klasskompisar. Efter skolan däckade jag på soffan, standard när man kommer hem hehe. Sen blev det lite stressmoment innan jag körde till landvetter och tog bussen in till stan, och mötte upp jens och carl vid donken. Även edmond och chalene joinade oss där, och sen begick vi oss vidare till liseberg och maggio. Riktigt bra faktiskt, och roligt framförallt. Det var mycket lyckat. Alla förutom jag och jens skulle ut på krogen och leva loppan, så jag och jens åkte hemåt rävlanda och bollebygd. Nu ligger jag i sängen redo för att sova. Där har ni min dag i ord helt enkelt! Fick världens kick av lycka nu med, lönen kommer idag så blev väldigt positivt överraskad. Hard work pays off !
pussss, godnatt
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: