maddebabe

2a augusti 2012

Kategori: Allmänt

Hejsansvejsan! Det är redan augusti: sjukt! Det har inte riktigt varit någon sommar, och nu så är den snart slut vilket betyder att skolan börjar snart. Ångest på den alltså.. De senaste två dagarna har jag hängt med signisen! Igår körde vi på en myskväll återigen, då det blev tacomys och sedan ben & jerrys i soffan framför den nya american pie rullen! Signe följde mig hem förut, och här hemma har jag varit väldigt produktiv faktiskt. Jag har storstädat mitt rum (det behövdes verkligen för er som inte har sett det, man kunde knappt se mitt golv och mitt skrivbord var kaos!) och fixat och donat. Jag har gjort en liten musikhörna också, hehe. Jag har ju en keyboard på mitt rum där jag sitter och spelar ibland, och har mina noter oså där med, och nu satte jag upp min finaste mcfly-affisch och biljetten från när vi såg dem 2009! Det blev riktigt sött faktiskt, hihi. Nu ska jag ta det lugnt framför tvn lite och sedan ta en välbehövd dusch, och sen ska jag grilla hemma hos kusinen! Egentligen skulle jag tränat ikväll, men min förkyldning har om möjligt gått och blivit värre. Jag vill inte riskera någonting, det känns väldigt onödigt faktiskt, så jag satsar på att bli frisk till tisdagens träning! pussssss
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: