maddebabe

natti natti

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Pluggandet som jag pratade om förut blev det inte så mycket av. Dock så pluggade jag lite piano, men det var extremt lite. Istället blev det en kopp te med signe på eftermiddagen, och en kort stund efter det kom ida hit! Nu på kvällen har vi varit hemma hos emma och kollat på film (the vow och warrior), riktigt grymma filmer! Speciellt warrior... Självklart blev det chips, dip och läsk till, haha. Är man deppig så är det den perfekta lösningen. Det blev även en spontanfärgning för mig, emma hade hårfärg i den nyansen jag ville ha så jag passade på. Men nu i efterhand så blev det ingen större skillnad direkt.. Jaja, just nu ligger jag och ida inne på mitt rum och ska sova. Det känns mindre bra att klockan är ställd på sju, och jag börjar dagen med nationella i spanska, muntligt dessutom. Men det ska nog gå bra! pusssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: