maddebabe

8e april 2012

Kategori: Bilder

God kväll. Gårkvällen var väldigt lyckad, vilket jag inte blev så förvånad över faktiskt. Tidigare på kvällen mötte jag upp ett par kompisar för att förfesta. Vi mixade lite olika drinkar och jag fick leka bartender, hehe. Drinkarna blev väldigt uppskattade faktiskt. Mot slutet shottade vi lite, och sen gick vi till olliver som hade festen. Det var skönt folk och var jättetrevligt, det kändes bra att jag fick vara lite social också eftersom jag inte har varit på mycket fester det senaste. Vi var även ett gäng som åkte till statoil och köpte korv, haha! Jag var så sjukt sugen på en french hotdog så självklart blev det en sån. Kvällen slutade ganska tidigt, och jag vandrade ensam hemåt i kylan.. Överlag blev det en bra kväll alltså. Fast idag mådde jag mindre bra ärligt talat, mådde svinilla och ville spy varje gång jag rörde på mig. Fy kattsingen! Nu mår jag bättre dock, bara att jag är väldigt seg och trött. Nu däremot ska jag pallra mig upp till kusinen och kolla på friends! pussss


förutsättningarna var ju ganska bra ändå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: