maddebabe

7e april

Kategori: Allmänt

God förmiddag! Jahopp, vad har ni missat i mitt liv det senaste? Inte speciellt mycket ärligt talat. I torsdag hängde jag och älsklingen med emma, och igår på förmiddagen åkte jag in till göteborg för att möta upp ida för fika och presentshopping. Min kusin fyllde ju år igår, så därför blev det lite presenter. Eftersom jag skulle på drinkkväll hos emma så köpte jag en shaker med fem olika drinkrecept som följde med, och ett shotspel till henne! Tyvärr kom inget av det till användning, men men. Jag drog hem ganska tidigt från emma igår, blev så himla trött! Jag hamnade i en paltkoma direkt efter vi åt mat, så var väl inte så konstigt att jag var trött, hehe.. Lättviktare alltå.
Ikväll ska jag iväg på fest, med ett par kompisar. Det blir nog en bra kväll, hoppas ju på det förstås. Jag börjar tagga lite smått här, men först måste jag ta tag i mitt rum och storstäda.. Usch, måste göras bara. Annars kommer man inte ens komma in här, stökigt är det. pussshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: