maddebabe

2a april 2012

Kategori: Bilder

Hallå där, köp blåbär! Nu är jag tillbaka i göteborg efter en grym helg i halmstad. Helgen bjöd på fotboll (såklart), goa människor, god dryck, shopping och massa mer. För att slippa gå in på detaljer, vi hade det oförskämt bra.

Idag var det skolan som stod på schemat, och usch vad det var jobbigt att komma tillbaka. Jag har gått som en zombie hela dagen i stort sett. Jag sov hur bra och hur länge som helst inatt, men vaknade ändå och var svintrött. Vad handlar det om? Jag tror att för lite sömn i helgen har med det att göra. På bussen till skolan träffade jag gustav, alltid lika roligt att prata med krabaten. Skolan har varit kort, men seg. Jag har bara haft tre lektioner, men usch vad dom var tråkiga. Efter skolan hade jag håltimma på tre timmar, för att sen ha utvecklingssamtal. Istället åkte jag hem där jag är nu, för att ta en powernap och sen tillbaka till skolan igen. Ska se om jag kanske kan få köra hem från mölnlycke sen också, hehe...
ida som har praktik i bl.a tyskland var så söt och köpte lite gott till mig!
jag ska ju på drinkkväll på fredag så detta passar nog ganska bra tror jag..
och innan det drar igång, så ska jag möta upp ida för en fika!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: