maddebabe

23e april 2012

Kategori: Allmänt

Hallåååå. När jag vaknade imorse var jag verkligen snorförkyld, hehe. Men åkte till skolan för att prata med läraren om en uppsats och sen tog jag bussen hem igen. Jag har legat i soffan och kollat film och sovit i stort sett hela dagen. Denna dagen har varit riktigt dålig faktiskt. Mår bara kasst, innefrån och ut. Plus att jag har varit en bitterfitta förbannad hela dagen, utan att riktigt veta varför. Det enda positiva med dagen är nog att det ser ut som att peace & love blir av för min del. Jag åker antagligen dit med thomas, gustav och ida. Och kan inte dessa människor så följer jag med sofia och hennes vänner. Hur som helst, så blir det nog bra. Nu är jag riktigt taggad inför sommaren, och framför allt; looov!
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: