maddebabe

22a april 2012

Kategori: Bilder

Sämre uppdatering än vanligt, skäms! Ja, vad har ni missat nu då? I torsdags kväll var jag på Tomas Ledin med thomas och hans familj som sagt, och det var jättetrevligt! Framför allt så var tompa nummer 2 grym på scenen! På fredagen efter skolan så mötte jag och sofia upp ida, för lite presentshopping osv. På kvällen joinade jag min kusin framför film och för att färga håret på mig. Och det blev inte bra. Det blev ju inte dåligt heller, men det blev ingenting. Det blev ingen nyansskillnad alls ungefär, så det var verkligen pengar i sjön. På lördagen kom ida lite tidigare än de andra, och då blev det lite tjöt, mat, städa och göra sig iordning. Sen så kom ju thompa rompa och sofia lite senare, och då blev det förfest innan vi skulle bege oss mot hindås. Gårkvällen kan beskrivas som kaos, dans, trevligt, emotionellt och mycket mer. Överlag hade jag en trevlig kväll och helg! Nu ligger jag i sängen efter att ha kollat på filmen the vow med therese och elin, mycket fin film! Sen så är ju snyggingen Channing Tatum med i, hehe... Efter en jobbig, ångestfylld och lång dag ska jag nu äntligen få sova! Som jag har längtat, haha sov gott allesammans. pusssss












sist men inte minst; födelsedagsbarnet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: