maddebabe

15e april 2012

Kategori: Bilder

Hejsvejs! Igår efter fikan med ida så tog jag bussen hem till thomas. Jag var riktigt trött, så la mig bredvid honom i sängen och kollade på några avsnitt av modern family. På kvällen tog vi (gustav också) bilen till ica och hyrde film och köpte snacks inför kvällen. Det blev en mysig kväll med grabbarna grus med film, tjöt och massa onyttigheter. Dagen idag har inte bjudit på så mycket dock.. Tog tolvbussen till lilla rävlanda, och senare på eftermiddagen övningskörde jag till thomas och resten av familjen blom där det bjöds på middag! Trevligt trevligt... Nu har jag kört tillbaka hem, och ska väl snart lägga mig. Jag vill inte vakna imorgon och gå till skolan, usch! Känner mig inte alls sugen eller taggad för fem öre, men det är bara till att göra det. Det är skönt att vi har halvdag imorgon med, så då hinner jag med lite jobb på eftermiddagen. Längtar tills jag får jobba imorgon faktiskt, så att jag kan tjäna in lite mer kosing, hehe. Nu ska jag göra mig iordning för sängen, pussssss


våran gårkväll bjöd på detta bland annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: