maddebabe

10e april 2012

Kategori: Bilder

Hallå där! När vi sist hördes av var jag hos kusinen, och det blev verkligen en sen kväll. Jag somnade halv fem, halv fem!! Sinnessjukt att man ens klarar av att vara uppe så sent, men antar att det var drinken emma blandade åt mig som gjorde susen (vodka och redbull). Gårkvällen däremot, bjöds på fest hemma hos signe. Den korta tiden jag var där var väldigt rolig och trevlig iallafall. Drog hem ganska tidigt som sagt, på grund av att jag skulle jobba tidigt idag. Nu är jag hemma i thomas säng och är dödstrött, det blir nog en tidig kväll idag med. Började jobba klockan sju imorse på en blöt och kall ullevi. Fyfan alltså, min förkyldning blir nog inte bättre av det men det är ändå pengar. Men jag var verkligen pisseblöt, haha! Nu ska jag och älsklingen kolla någon film tror jag faktiskt, pussss pussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: