maddebabe

söndag

Kategori: Allmänt

Jag är så trött, och har så ont. Gick ju upp vid åttatiden imorse liksom. Första matchen som vi spelade var en katastrof. Jag tänker inte ens säga slutresultatet, kan bara säga att vi förlorade. Efter matchen åkte vi till bråtared och åt lunch innan nästa samling. A-lagsmatchen gick betydligt bättre, vann med 10-0 hehe.. Men i slutet på första halvlek så skadade jag knät. Var en tjej som typ krossade hela knäskålen på mig känns det som. Hon skulle sparka på bollen (typ hur hårt hon kunde) och så sparkade hon rakt på knät i all världens kraft. Så mitt knä är blått, svullet och gör ont hela tiden. Kan ju inte ens ta på det förfan. Det är ett under att jag ens kan gå, haha! Nu la jag mig i sängen precis och ska skriva på mitt historiaarbete. Jag vill verkligen inte, det är så ointressant.
pussssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: