maddebabe

it's like i'm falling in love ♥

Kategori: Bilder

Tog tåget in till göteborg med therese förut. Hon skulle hälsa på sin pojkvän robin på hans nya skola, och jag skulle träffa upp kusinen för att följa med henne och pierca naveln. Träffade nog den skönaste piercaren någonsin, och han var ju helt klart grym på det han gör. Efter hon piercade sig så drog vi och käkade thai buffé, ni kan ju bara ana hur proppmätt jag var efter det.. Älskar asiatisk mat, hur gott som helst. Var hemma vid halv åtta, då pluggade jag lite och städade lite. Nu är mitt rum rent och fint inför att älsklingen kommer hit imon. Har inte setts på några dagar, har saknat honom hur mycket som helst! Men innan han kommer hit så ska jag självklart till skolan, men börjar inte förräns vid tio så det är rätt okej. Har bara roliga lektioner imorgon typ; piano lektion, ensemble, kör och svenska. Svenska är väl inte det roligaste ämnet, men det funkar ändå. Nu hade jag tänkt att jag skulle lägga mig i sängen och kolla på film; aladdin! Var ju ett tag sen man såg den om man säger så, haha! Grym film! Nu fattas bara min älskling 


puss och godnatt alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: