maddebabe

i put my new shoes on...

Kategori: Bilder

Kvällen har spenderats framför tvn, med en stor och härlig tekopp. Började med idol, och sen kollade hela familjen på filmen en blomma i afrikas öken (desert flower). Jag kan helt ärligt säga att det är en av de bästa filmerna jag någonsin har sett, om det nu inte var den bästa.. La mig i sängen alldeles nyss, och ska försöka sova nu. Klockan är ställd på kvart i sex, lagom kul.. Men först måste jag bara visa ett par ursnygga skor som jag har hittat inför hösten, dem ska jag köpa när mina pengar rullar in! Annars kan man ju höra med föräldrarna, om de vill bidra med en slant.. Godnatt alla fina!
899 :- från scorett (vagabond)

Kommentarer

  • signe säger:

    men uuh det är ju nästan exakt likadana som mina, fast i mocka :D

    2011-09-06 | 21:54:09
    Bloggadress: http://signegry.blogg.se/

Kommentera inlägget här: