maddebabe

9e augusti 2011

Kategori: Allmänt

Bloggade ingenting igår, men kände inte att det var nödvändigt. Direkt efter skolan åkte jag hem till thomas. Sen åkte vi ner och köpte pizza och godis och åkte hem till gustav och käkade och höll han sällskap typ. Killarna retade mig medans jag spelade spel typ, jättekul.. Sen åkte vi hem till thomas och låg i sängen och kollade på one tree hill, och käkade godis som vanligt, haha! Han skjutsade mig till skolan imorse också, så jag fick sova ut lite extra. Slutade ju tidigt idag som vanligt, så direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och sov. Så jävla skönt! Nu är jag hungrig som ett as dock, ska fixa lite käk snart.

Ikväll händer det ingenting speciellt, ska bara vara hemma med familjen och kolla film tror jag. Får se om thomas kommer hit på kvällen kanske. Imorgon däremot så ska jag fira en kompis som fyller 18! Men blir nog en ganska så lugn kväll för min del, har nämligen match på söndag mot typ det bästa laget i serien. Värt att riskera det genom att må dåligt, haha. Nääääe, nu behöver min mage maaat!
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: