maddebabe

6e september 2011

Kategori: Allmänt

Whaaaa, det är helt galet att det redan är september! Konstaterar det först nu typ, hehe.. Gick upp vid sextiden, och tog mig en välbehövlig dusch. Nu sitter jag och äter frukost; kaffe och havrefras! Om någon minut så ska jag börja göra mig iordning för skolan, tar tåget om en halvtimma. Måste bara få säga att jag var sjukt trött imorse (som alltid) och funderade nästan på att stanna hemma och sova. Fy skam! Var hemma förra onsdagen p.g.a sjukdom, sen har jag missat några lektioner eftersom jag har varit hos läkaren vid två tillfällen. Plus att vi har studiedag imorgon, så det är ändå rätt värt att gå till skolan idag. Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe här. Hoppas ni alla får en bra tisdag!
pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: