maddebabe

29e september 2011

Kategori: Bilder

Två månader med älsklingen idag ♥
 
Godmorgon! Somnade vid elva igårkväll, så jag har sovit ganska länge faktiskt! Närmare åtta timmar, vilket är väldigt mycket för mig på en vardag såhär. Känner mig pigg, och utvilad för en gångs skull. Gick upp vid halv åtta och duschade, och nu sitter jag och äter frukost framför datorn; rostat bröd med jordnötssmör och sylt på, och ett stort glas apelsinjuice. Favoritfrukosten! Inte så värst nyttigt dock, men gott!

Börjar sent idag, kvart i tio. Torsdagar är nog den roligaste dagen i skolan, eftersom vi bara har musiklektioner typ. Först har jag privatlektion (apsvårt, får ju jobbiga läxor hela tiden), sen har vi ensemble och så ska vi köra igenom två låtar som vi har jobbat med. Men jag har lyckats slarva bort mina noter till den ena låten. Jaja, får väl hoppas att det går bra ändå, jag kommer nog ihåg det mesta. Så har vi kör efter det också, våran lärare är sååå skön! Så har vi en liten svenska lektion på eftermiddagen! Ha en fin dag allihopa. pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: