maddebabe

26e september 2011

Kategori: Bilder

Igår hade jag den värsta dagen på länge. Efter a-lagsmatchen och att jag skadade knät gick det bara utför. Efter ett ex antal raseriutbrott och breakdowns så körde stefan mig till thomas, hur snällt och fint som helst! När jag väl kom till thomas var väl vi båda lite sura, av anledningar jag inte behöver gå in på. Men sen så blev det bara bättre. Kollade på one tree hill som vanligt och på filmen the switch. Därför så somnade vi kanske inte jättetidigt.

Dagen i skolan gick helt okej, men jag var inte med på gympan som vi hade sista lektionen. Hade alldeles för ont i knät för att vara med. När jag kom hem så började jag få ont i huvudet (som vanligt), så jag tog en tablett och sov. Vaknade med spränghuvudvärk och känner mig helt febrig, så mår ju inte kalasbra direkt. Blir så jävla trött på att man aldrig kan få må helt bra, det är alltid någon jävla skit som ska dyka upp! Plus att det är hur stressigt som helst i skolan som sagt, så jag har inte direkt tid att bli sjuk nu. Igen. Var ju liksom hemma två dagar från skolan förra veckan av illamående också. Ibland så hatar jag bara hela världen.
Haha, förlåt för raseriutbrottet, men var verkligen tvungen. Hoppas ni alla har haft en bättre dag än mig, pussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: