maddebabe

22a september 2011

Kategori: Bilder

Hej! Gårkvällen var trevlig, men mådde inte helt hundra tyvärr. Huvudvärken satt kvar, men försökte göra det bästa av situationen. Jag och signe tog sjubussen in till göteborg, för att dra på förfest. Vid niotiden gick vi ett gäng till parken och där dansade vi verkligen röven av oss, haha! Var sjukt varmt bara. Vi var några som åt på donken efteråt, och sen var min älskling så underbart snäll och hämtade mig och signe i stan, körde hem signe och sen åkte vi hem till thomas. Hur underbart som helst! Jag somnade direkt när jag la mig i sängen typ, var så sjukt trött!

Jag började "skoldagen" vid nio imorse, och thomas körde mig igen.. Han är för snäll mot mig ibland asså, vilken kille. Hade nämligen ingen vanlig skoldag, hade bara bowling och lite annan skit. Jag var sämst på bowlingen, haha! Var hemma vid ett, och sov i två timmar typ. Sen dess har jag jobbat på min film i engelskan, och nu är jag äntligen klar! Är jättenöjd faktiskt, tror det kan bli ett bra betyg, hehe.. Nu ska jag lägga mig i soffan med godispåsen, colan och kolla på lite idol hade jag tänkt. Pussss

jag och signe i kön igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: