maddebabe

20e september 2011

Kategori: Allmänt

Migränen tog över imorse, så jag stannade hemma. Hade så ont i huvudet så att jag kände mig spyfärdig, då pallade jag faktiskt inte att gå till skolan. Efter några piller och några timmars sömn så känner jag mig mycket bättre! Gick upp vid tolvtiden någongång nämligen, så har ju sovit ut ordentligt om man säger så. Har inte gjort så mycket som jag hade velat idag, hade egentligen behövt sätta igång med några inlämningar men det har jag självklart inte gjort. Istället har jag bara kollat på några idolavsnitt och duschat typ.. Och packat ner lite kläder och så som jag ska ta med till thomas, ska ta bussen om en halvtimma ungefär. Sover där tills imorgon, då vi tydligen har skolfoto. Jag hatar att ta skolfoto, för jag lyckas alltid bli så jävla ful, hahah! Nu ska jag kolla klart idol innan jag ska gå! pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: