maddebabe

15e september 2011

Kategori: Bilder

Hallå där. Skulle egentligen hålla tal i svenska idag, men hade inte alla grejer med mig så fick sluta tidigt. Lycka! Har varit hemma ett tag, och har fixat med min bloggdesign. Vad tycker ni? Jag är inte helt och hållet nöjd än, vill få bilder och videor i bloggen bli centrerade.. Så om någon vet hur man fixar det så får ni jättegärna höra av er till mig! Nu har jag faktiskt ingenting planerat resten av dagen, bara kolla igenom lite spanska grejer. Det känns otroligt skönt faktiskt. Imorgon däremot så har jag lite mer saker planerade. Slutar ju tidigt som vanligt, och på kvällen ska jag hem till signe på tjejkväll typ. Mysigt värre! Förhoppningsvis kommer några tjejer från hennes nya skola, så blir kul att träffa lite nytt folk. Annars så har jag inte jättemycket planerat inför helgen. På lördag ska jag fira min kusin, och på söndag så blir det kanske match. Får se hur det blir med den saken. Ska väl försöka klämma in lite tid med thomas också. Sov där efter matchen igår (som vi vann förresten!), och så körde han mig till skolan imorse. Så jag har hunnit träffa honom en liten stund iallafall. puss och hej



jag vill att bilden ska bli centrerad, men har ingen aning hur man gör.. Hjälp mig tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: