maddebabe

where are you, and i'm so sorry. i cannot sleep, i cannot dream tonight

Kategori: Musik


Var hemma vid tre i eftermiddags, och satte igång med skrivandet. Körde lite på belöningsmetoden, så hade faktiskt massa godis och choklad att trösta mig med, haha! Efter en och en halvtimma kom pappa hem så åkte vi och övningskörde i borås. På hemvägen åt vi på donken, fan vad tjock jag kommer bli alltså. Har ätit på McDonald's två dagar i rad, helt sjukt fett. Jaja, behöver få tröstäta i veckan, har så jääädrans mycket plugg nu innan lovet. Har historiainlämning, svenska provuppsats, spanskaprov och körläxa och massa pianoläxor.. Allt på mindre än fyra dagar! Är bara att ligga i, och bara prioritera skolan fram tills på fredag. Så jag kommer inte ha så mycket till ett socialliv direkt. Nu känner jag mig ganska sömnig, så ska bara ut och ta en kort promenad innan jag hoppar in i duschen och sedan lägger mig för kvällen. hörs imon, pussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: