maddebabe

4e oktober 2011

Kategori: Allmänt

Usch vilken dag, återigen haha! Åkte till thomas igår efter träningen, och var hos honom vid tiotiden nångång. Somnade framåt halv tolv, och vaknade vid åtta imorse. Då körde thomas mig till skolan (som vanligt), hehe. Hade nämligen resursdag idag, så var ju ingen vanlig skoldag. Mellan nio och tolv hade vi repning med bandet, sen skulle vi mötas i stan och se på teater.. Den var jätteflummig och lite småseg sådär, så det slutade med att jag somnade till några gånger istället.. Efter teatern åt jag, måns, william, matilda och mimmi på McDonald's innan jag och måns tog samma buss hem. Jag kom hem för tjugo minuter eller nåt sånt, och nu ska jag och min huvudvärk sätta igång att plugga! Jag har en engelskainlämning tills imorgon, men har som tur är hela dagen på mig att skriva imorgon med. Sen så har jag ju spanskaglosor, sångläxa, och massa piano att plugga innan torsdag också.. Bara att sätta igång då alltså. pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: