maddebabe

29e oktober 2011 - tre månader

Kategori: Allmänt

Hallå där! Igårkväll gick jag upp till emma och pratade med henne en stund innan thomas kom dit också, sen åkte vi hem till mig och åt middag oså. Thomas sov här också, han somnade rätt mycket tidigare än mig. Idag har vi inte gjort alls mycket faktiskt, bara legat i soffan och kollat film/tv och tagit det lugnt. Jag var så jädrans trött också. Men nu på kvällen var vi på bio och såg filmen en dag. Hade ju tre månader tillsammans idag också! Filmen var otroligt bra, och sorglig framemot slutet. Jag rekomenderar den högt! Anne Hathaway och Jim Sturgess i huvudrollerna ifall ni ville veta. Jag tog tåget hem från göteborg vid tolvtiden, och älsklingen drog ut med sin bror och ett gäng.. Jag var tydligen för liten, hehe. Men är ändå trött för något sådant! Vi hörs imon alla fina! Trailern till filmen har ni här nedanför. pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: